Hoe het werkt

U kunt op de volgende wijze de diensten van Antwoordservice Nijmegen aanvragen:

  • Via uw uitvaartverzorger
  • Rechtstreeks met Antwoordservice Nijmegen: telefonisch 024 – 22 000 22 of per e-mail 

Wanneer u direct uw aanmelding wilt verzoeken wij u het intakeformulier zo volledig mogelijk in te vullen en ondertekend aan ons te retourneren. DOWNLOAD FORMULIER

Na ontvangst van het formulier verstrekken wij u w doorschakelnummer en de inloggegevens voor het InterMessenger berichtensysteem. Wij dragen er zorg voor dat uw doorschakeling z.s.m. geactiveerd wordt:

  • Werkdagen van 8.00 – 18.00 uur binnen 2 uur
  • Weekenden van 10.00 – 16.00 uur binnen 4 uur
  • ’s Avonds en ’s nachts binnen 12 uur

Wij zullen de activatie per SMS aan u melden.

Er kunnen zo veel toestellen als gewenst naar het ontvangen telefoonnummer doorgeschakeld worden, zowel mobiel als vast.

Er zijn verschillende manieren om een toestel door te schakelen. Indien u niet weet hoe u een toestel door moeten schakelen kunt u voor hulp onze telefonistes bellen op ons algemene telefoonnummer 024 – 22 000 22.

NB: er zijn een aantal providers die doorschakelen niet ondersteunen. Bij ons tot nu toe bekend zijn:

  • Hollands Nieuwe
  • Telfort

Indien u na de eerste 8 dagen de dienst wil verlengen telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen.

 

Wat kost het?

 

 

 

 

 

Standaard hebben wij gekozen voor een looptijd van 8 dagen, ingaande na overlijden, waarbij verlenging per week mogelijk is. Uiteraard kunnen wij ook een stuk maatwerk leveren voor andere momenten waarop u van onze diensten gebruik zou willen maken.

Indien u een een extra doorschakelnummer wenst te ontvangen, welke wij op een andere wijze voor u beantwoorden (denk hierbij bijvoorbeeld aan het zakelijke nummer van de overledene) brengen wij een meerprijs van € 12,50 per extra telefoonnummer in rekening. Bij een zakelijk telefoonnummer zullen wij de berichten verzenden naar een door u gespecificeerd e-mailadres en ontvangt u van ons afzonderlijke inloggegevens voor InterMessenger.

Wij brengen de dienst  per afgenomen dienst, na afloop in rekening, bij u óf bij uw uitvaartverzorger, afhankelijk van wijze waarop u uw aanvraag heeft gedaan.

De factuur kan worden gedeclareerd bij uw uitvaartverzekering.

Algemene voorwaarden