Ondersteunende diensten

Op maat is alles mogelijk!

Home / Antwoordservice / Ondersteunende diensten

Ondersteunende diensten

Wij beantwoorden uw telefoon, maar helpen ook bij andere werkzaamheden. Hieronder vindt u een overzicht van onze aanvullende diensten. Dit is slechts een indicatie van de mogelijkheden, op maat is alles mogelijk. Neem contact op om uw wensen te bespreken. 

  • E-mailbeantwoording
  • Agendabeheer
  • Facturatie
  • Socialmediabeheer
  • Klantenservice
  • Postverzorging
  • Mailing
  • Outbound projecten*

Antwoordservice Nijmegen is géén callcenter. Wij kunnen voor onze klanten outbound werkzaamheden verrichten, zoals het nabellen van een klant of het opschonen van het klantenbestand. Wij doen geen telemarketing! 

”Antwoordservice Nijmegen is géén callcenter. 
Wij beantwoorden uw telefoon, maar helpen ook bij andere werkzaamheden.”

Abonnement op maat

Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!

Vrijheid in bereikbaarheid

Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de uitvaartbranche

De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.

direct aan de slagMeer informatie

Voor de dierenhulpverlening

Trots kondigen wij dan ook aan dat wij per 1 september 2024 alle dierenambulances, dierenhulpverleners en overige dier gerelateerde opdrachtgevers gaan ondersteunen in bereikbaarheid onder de naam Noctis.

direct aan de slagMeer informatie