Waarom

Wij staan voor u klaar

Home / Audias / Waarom

Waarom een antwoordservice voor de uitvaartbranche een goed idee is

Na het overlijden van een dierbare heerst er een onrust bij de nabestaande. Er moet zo veel geregeld worden in een korte tijd en iedereen wil dat alles perfect verloopt. Dat is begrijpelijk en helemaal niet vreemd. Het is in zo’n kwetsbare periode soms lastig om volledig te vertrouwen op een derde partij, zoals een uitvaartverzorger. Komt alles wel goed, kan er aan alle wensen worden voldaan? Het inschakelen van een antwoordservice voor de uitvaartbranche is dan helemaal niet zo’n gek idee.

Eerste lijn voor de uitvaartbranche

Vooral wanneer je een kleinere begrafenisonderneming hebt, weet je dat het heel wat energie kan kosten om continu beschikbaar te zijn en vragen te beantwoorden. Met onze antwoordservice zorgen wij dat jouw onderneming 24 uur per dag bereikbaar is en kunnen we uit jouw naam nabestaanden te woord staan en ze antwoord geven op de meeste vragen. Daarmee nemen we je al een flink deel van de telefoongesprekken uit handen.

Antwoordservice_bereikbaarheid_uitvaartbranche - telefoon met bloemen

Extra steun voor jouw onderneming

We hebben ruime kennis en ervaring als antwoordservice voor de uitvaartbranche en een aantal van onze medewerkers beschikken over het diploma uitvaartverzorging. Vanuit deze basis kunnen we bij afwezigheid van jou als uitvaartverzorger afspraken maken in jouw agenda voor een aanname- of regelgesprek. Daarnaast kunnen we in overleg een aantal diensten in gang zetten, zoals de verzorging, opbaring of het vervoer. Belangrijker is echter dat we de nabestaanden op een menselijke en persoonlijke manier te woord staan, met duidelijke antwoorden en daadkrachtige acties.

Antwoordservice Nijmegen - oude telefoon

Alles in afspraak

Het spreekt voor zich dat we deze acties als antwoordservice voor de uitvaartbranche uitvoeren in overeenstemming met jouw wensen en de manier waarop je jouw uitvaartonderneming wenst vorm te geven. We communiceren met de nabestaanden op de manier zoals jij dat wilt en geven de berichten door op een manier waarop dat voor jou prettig is: per mail, whatsapp, een telefoongesprek of door de nabestaanden door te verbinden.

Een antwoordservice inschakelen kan een grote stap zijn, maar je zult snel merken wat voor toegevoegde waarde we voor jouw onderneming kunnen zijn. Benieuwd naar de mogelijkheden? We lichten ze graag toe.