Kernwaarden

Waar staan wij voor?

Home / Audias / Kernwaarden

Er zijn dingen die wij heel belangrijk vinden, die maken dat wij zijn wie wij zijn.

Er wordt wel eens gevraagd wat ons als Audias nou onderscheidt van andere telefoondiensten. Geen eenvoudige vraag, want voor ons team is onze werkwijze niet meer dan normaal. Het is daarom niet eenvoudig er de vinger op te leggen wat wij dan anders doen dan de anderen.

Heb ik u nu een beetje nieuwsgierig gemaakt naar onze diensten? Neem dan contact met ons op of kijk eens rustig rond op onze website. Misschien past onze, door sommigen onorthodoxe genoemde, visie en werkwijze ook wel bij u.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Professioneel

Vanzelfsprekend moet de beller vriendelijk, netjes en adequaat te woord worden gestaan!

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Kennis

Ons team heeft kennis van zaken. Iedere nieuwe medewerker wordt intern gedegen getraind en geïnstrueerd op de diverse opdrachtgevers alvorens zij voor het desbetreffende bedrijf de telefoon mogen gaan beantwoorden. Tevens krijgt iedere medewerker de mogelijkheid een (theoretische) cursus Uitvaartverzorger te volgen om de kennis verder uit te breiden.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Multi inzetbaar

Indien gewenst kunnen wij uw vervoerder of zorgteam alvast voor u inschakelen of afspraken in uw agenda maken.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Persoonlijk

Ons contact met de opdrachtgever (u als uitvaartverzorger bijvoorbeeld) is rechtstreeks, persoonlijk en informeel. Wij houden, daar waar wij kunnen, rekening met de wensen en werkwijze van uw bedrijf.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Maatwerk

Wij werken samen met u als opdrachtgever. Zo komen wij altijd tot een stijl en werkwijze die bij u en uw bedrijf past.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Korte wachttijden

De wachttijden dienen zo kort mogelijk te zijn! Onze gemiddelde wachttijd bedraagt 15-30 seconden. Uiteraard kan het zo zijn dat er net een telefoontje meer binnen komt dan dat er op dat moment oren beschikbaar zijn, maar wij hebben het zo ingeregeld dat, wat er ook gebeurd, een beller nóóit langer dan 5 minuten in de wacht staat bij extreme drukte! Gelukkig is dit heel zeldzaam!

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Advies en assistentie

Onze kennis strekt verder dan het beantwoorden van de telefoon. Wij kunnen u adviseren en assisteren bij het vinden en ontwikkelen van bereikbaarheidsoplossingen die het beste bij u passen.

Antwoordservice Nijmegen - icoon persoon
Kernwaarde

Eenvoudig

Wij houden van eenvoud. Op het gebied van techniek hebben wij alles in huis, maar techniek en automatisering is slechts een kapstok waar wij onze dienstverlening aan hangen. U wilt weten wie er heeft gebeld en wat de strekking van het gesprek is, zonder allerlei ingewikkelde toeters en bellen. Daarom leveren wij het bericht bij u af op de wijze die u het prettigste vindt.