Werkwijze

24/7 bereikbaar zijn

Home / Audias / Werkwijze

Zo werkt Audias als telefoonservice voor begrafenisondernemers

Een telefoonservice voor begrafenisondernemers klinkt misschien een beetje vreemd – maar het is zeker geen onlogische stap. Door de telefoonservice van Audias is jouw onderneming namelijk 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Onze ervaren medewerkers beantwoorden het telefoontje vanuit jullie naam en kunnen op de meeste vragen direct antwoord geven. Lukt dat niet? Dan verbinden ze het telefoontje door, sturen een berichtje via sms, WhatsApp of e-mail of bellen je op een geschikt moment op om alle berichten door te nemen.

Veelgestelde vragen

Ieder bedrijf heeft te maken met standaardvragen of zorgen waar mensen mee zitten en in de uitvaartbranche is dat misschien nog meer aan de hand. Nabestaanden willen namelijk zeker weten dat alles goed is geregeld en op rolletjes loopt, wat de gang van zaken is en wat er allemaal geregeld moet worden. Een telefoonservice voor begrafenisondernemers neemt je daarbij heel wat werk uit handen. We hebben ruimte ervaring in de uitvaartbranche en zullen de nabestaanden op een professionele, doch menselijke manier antwoord kunnen geven op hun vragen.

Helpende hand

Vanuit Audias kunnen we overigens meer doen dan alleen boodschappen aannemen en antwoord geven op de standaardvragen. We kunnen ook afspraken inplannen voor aannamegesprekken of de verzorging, opbaring en/of vervoer regelen op momenten dat jij zelf niet aanwezig bent. Zo ontzorgen we jouw onderneming op een aantal vlakken, zodat de nabestaanden alle aandacht krijgen die ze verdienen en nodig hebben. Uiteraard rapporteren we alle binnengekomen telefoongesprekken en houden we je op de hoogte van de vragen die we hebben ontvangen. Persoonlijk en menselijk contact met zowel de nabestaanden als met jouw onderneming staat daarbij centraal.

Benieuwd wat wij door jouw begrafenisonderneming kunnen betekenen? We zitten voor je klaar!