Maak kennis met Jacky
Wie ben ik?
Jacky Pisters
Ik ben een echt buitenmens, fietsen, wandelen, maar ook thuis even een appeltje van de boom plukken en op mijn gemak een wijntje drinken, even genieten. Boeken laten mij regelmatig de tijd vergeten. Soms peins ik over een hutje op de hei, heerlijk die rust, maar ja, dat is misschien wel erg veel rust. Gelukkig spreek ik regelmatig met al uw klanten, de meeste zakelijk, maar van tijd tot tijd wordt er ook heerlijk gelachen, of een traantje weggepinkt, want ook dat hoort erbij.
Telefoon als gewaardeerd communicatiemiddel
Op mijn slaapkamer hangt een zwarte bakelieten telefoon aan de muur, als je de hoorn oppakt, dan voel je het gewicht. Hier werd niet lichtzinnig gebruik van gemaakt, en er werd ook niet lang mee gebeld.
Tegenwoordig is de telefoon een gewaardeerd communicatiemiddel, die door ons gebruikt wordt om de verbinding tussen u en uw klanten te optimaliseren. Dat doen we graag en met veel plezier.
”Tegenwoordig is de telefoon een gewaardeerd communicatiemiddel,
die door ons gebruikt wordt om de verbinding
tussen u en uw klanten te optimaliseren.”
Abonnement op maat
Elk bedrijf is anders, dus we maken
graag een abonnement op maat!
Vrijheid in bereikbaarheid
Met Antwoordservice Nijmegen is uw bereikbaarheid altijd goed geregeld. Of u nu uw telefoon continue wilt doorschakelen of voor een enkel uurtje. Alles is mogelijk. Wij zijn zo flexibel als u nodig heeft. 24 uur per dag en 7 dagen in de week zijn we er voor u.
direct aan de slagMeer informatieVoor de uitvaartbranche
De uitvaartbranche vraagt als geen enkele andere branche om persoonlijk contact. Daarom heeft Antwoordservice Nijmegen een speciale afdeling hiervoor: Audias, dé antwoordservice voor de uitvaartbranche. Wij leveren maatwerk voor 24/7 bereikbaarheid.
direct aan de slagMeer informatie